Wspomóż nas
Wspomóż nas
Kontakt: tel. 12 378 43 58 , kom. 606 837 302

e-mail: biuro@farma.org.pl
Włącz pay-roll
Payroll polega na jednorazowej i dobrowolnej deklaracji pracownika o comiesięcznym przekazywaniu określonej kwoty z pensji na konto Fundacji.

Dział księgowości firmy uwzględnia decyzję pracowników przy sporządzaniu listy płac:

  • odlicza zadeklarowaną sumę od poborów,
  • przekazuje Fundacji jako darowiznę celową.

Pracownik w każdym momencie może taką deklarację odwołać, zmienić wysokość darowizny lub jej przeznaczenie.

 

Jak włączyć pay-roll w swoim miejscu pracy (firmie lub instytucji)?


Jeśli jesteś pracownikiem firmy, to możesz przytąpić do formuły pay-roll sam lub z innymi współpracownikami. Wystarczy zrobić trzy małe kroki:
Krok 1: Pobierz (plik pdf) Deklaracja pay roll Farma Życia, wypełnij i popdisz deklarację. Skopiuj/zeskanuj deklarację.

Krok 2: Oryginał deklaracji przekaż do działu księgowości/kadr w swoim miejscu pracy.
Krok 3: Kopię/skan deklaracji prześlij na podany w niej adres mailowy Fundacji. 


Na podstawie deklaracji pracodawca (np. księgowa, dział kadr) z Twojej pensji przekazywać będzie w każdym miesiącu na rzecz „Klubu Przyjaciół Farma Życia” zadeklarowaną przez Ciebie kwotę.

W kolejnym roku kalendarzowym pracownicy otrzymują od działu księgowości zaświadczenie o sumie przekazanych w poprzednim roku darowizn (możliwość odliczenia tych kwot od dochodu w rocznym rozliczeniu PIT).


Jeśli jesteś właścicielem firmy i chciałbyś włączyć w swojej firmie CSR (np. pay-roll) we współpracy z Fundacją Wspólnota Nadziei, zapraszamy do kontaktu: csr(@)farma.org.pl (nawiasy w adresie mailowym służą jego ochronie przed spamowaniem, proszę przepisać adres z pominięciem nawiasów).